Outing ;)

Hello :D
sorry blog, lama tak sentuh blog nii, nothing special in my life. 
today aku keluar ikut dengan ex-classmate ku ;)
serious, aku rindu mereka. rindu yang tersangat. tapi tak ramai yang keluar,
kami meet di The Cafe Perdana.



tengok picture di atas ? wee~ mereka semua ex kelas ku ;) aku tiada dalam gambar nii because i take this picture .
3 lelaki dari kiri tuu, memang rapat gila dengan aku , kami best friend forever and the girl, tak seberapa rapat kecuali baju kelabu hujung sana, sebab tahun nii baru satu kelas dengan dorang and aku pindah pergi Kluang bulan 3, hubungan tidak dapat terjalin dengan mesra sekali. tapi tetap kawan ;)
today ? yaa. mugkin muka ku happy tapi hati ? wow -.-
TAK HAPPY LANGSUNG !
sebab ?
Okey ! aku tidak cerita kat blog nii ;p terlalu open. sorry guys :S 
salah satunya, aku dapat merasakan musuh ketat aku akan pindah Kluang :\
suck dude ! harap dia tidak masuk sekolahku. pray for me :)

01.14 a.m | 22/12/2011
tengok tarikh tuuu ! 8 days more, Sabah :\ 
i'll back to Kluang :(
Lol ><"

p/s : Good Luk All PMR Candidates ;D harap result kamu semua meletup <3

#KBaii

No comments:

Post a Comment