13.12.11 ;)

tadi pagi aku tersedar lalu aku mengambil hp ku. mau check ada mesej baru atau tidak.tengok jam, ya ampun baru jam 07 ++ baa nii. awal pula aku tersedar. baa~ terus ambil lappy dan online.

status Olem ;)

"Hari ini picnic dgn family dekat makuaw . he3 ."

yesh ! hari nii aku pergi picnic . haha. mungkin sebab itu aku awal bangun. over excited kali. mengaku, memang lama sudah aku tak pergi picnic and lama tak tengok laut. haha. sebab Kluang memang tiada pantai and lama tak pergi picnic ? sebab aku out dari Sabah and pindah pergi Johor. serious, aku pindah pergi Johor bukan keinginan ku :\
Okey Mea ! Stop it. it make you more hurts. :|

cerita pasal picnic :)
kami semua out dari rumah maybe dalam jam 09++ and semua berkumpul di satu tempat.
9 kereta , 2 motor and 1 bot :D ada yang naik bot lagi -.-'' zzz.
tempat picnic kami di Makuaw ! Yeah ! lama sudah aku dak pijak makuaw, sebab tiap kali picnic mesti di Membatu ;p aku lebih suka di membatu biarpun banyak batu, sebab ada jeti boleh lompat ! wee~ sumpah ! memang best ! sampai sakh makuaw, hilang mood ku mau berenang baa. duduk di bawah pokok and main pasir.
Aunty Ndah ada buat acara. banyak acara, weyh ! gila, aku ada ikut main. serious, aku boleh jamin yang semua ikut tadi mesti ada sakit badan :\ now ? i think badan ku mula sakit.
aku ikut game :
lompat dalam karung,
lontar belon [partner ; Ella ],
lumba lari, [partner : Indon]
lari ikat kaki [partner : Miznil]
tapi tiada 1 pun yang menang. haha ;D punya laa.
never mind, just for fun <3

wee~ main-main sampai jam 5 . oppsss ! its time to go back. kami semua pergi bilas badan. yang lain sudah siap. tinggal kami yang semangat main air . haha ;D main bola dalam air naa. its okey ! kami pergi tempat bilas tuh, meged. mau bayar naa. haha ;D 50 sen naa 1 orang. aiyerr -__- bayangkan kami 9 kereta, berapa orang tuu ;p
Okey ! bayar-bayar :) then semua kemas dan balik. aku sampai rumah pun jam 6++ sudah.

ada gambar tapi tidak banyak, kebanyakkannya video.
malas nak upload video, sorry :')



p/s : sakit badan! sorry sangat, post yang simple.

#kbaii.


No comments:

Post a Comment