post :)

hello blogger ?
yeay :0 lama tak post blog nii kan ? actually, aku tak berapa active dengan blogger :\\ disebabkan busy dengan sekolah.
March ? Please be nice with us yaa! cepat sangat masa berlalu. pejam celik .pejam celik, sudah bulan march.
so, bye February ! banyak memory yang tercipta dalam bulan february and aku tak akan lupakan.
Sukatara and sukan akhir sudah tamat . the end :P cerita pasal sukan nii memang sakit hati siot :\\ sukatara semua wajib ikut right ? 100 meter, 800 meter, lompat jauh, lompat tinggi and lontar peleru. banyak sangat :) tapi enjoy. seriously, semua pasal lompat memang aku tak buat pun -.-'' pertama kali dalam hidupku lari 800 meter. time latihan pun, lari 1 round curi-2 keluar tapi time sukatara tuu, aku lari. ohyeah. tinggal 1 langkah lagi aku pass. sial :\\ bukan nasib ku kot.tapi never mind. janji enjoy ! acara akhir, aku masuk lembing :)) nope. nombor 5 kowt. apa tidak nombor 5, semua peserta hebat-2. yeay , tempat pertama - keempat, semua wakil sekolah, Kluang and Johor. macam mana mahu lawan dengan dorangkan. PK 1 ? bapa kau ! punyalah susah soalannya :\\ terutamanya SEJARAH ! aku memang blur-blur time tuu. serious here. banyak orang yang blur. cerita pasal sejarah nii, aku teringat time kelas sejarah. pernah 1 kali kami protes atas sebab-2 yang tertentu . so, kami 1 kelas tekad tak mahu bercakap time masa sejarah. sebab selalu masa sejarah memang bising. tapi semua setuju ! ON ! baa~ 2 masa tuu beb.  1 tahun aku sekolah di convent and pertama kali aku dengar suara kipas yang berpusing. seriously, memang tak pernah aku tengok kelas ku diam ! memang tiada suara. suara cikgu sakh yang bercakap =.='' and sangat ngantuk kalau tak bercakap. semua tertidur :\tapi 1 hari sakh. selepas tuu, kami buat macam biasa and bising-2. sebelum PK 1 tuu, Pn. Mahesh (Sejarah Teacher), dia mengajar macam biasa, tiba-tiba terkeluar dari topik yang diajar. dia cerita pasal 1 budak nii. time dia mengajar di convent Perak. memang sangat sedih ! seriously, 1 kelas tahan air mata supaya tak jatuh. 2 masa sejarah kami dengar cerita. so touching beb ! entah kenapa tiba-tiba air mata ku jatuh :'( sangat weyh. time puan mahesh keluar. 1 kelas menangis, Cry-ing day untuk kelas kami !

baa~ malas mau menaip :P share picture dulu yaa ! :D
:D


part 1


part 2


:)


;p

hiasa kelas :)

not ready yet :\
walao -.-'' ugly me
guru kelas - 1st snap ;p
2nd snap 
with my silly bebe
busy - busy
wee~
like ~
all the best girl !
Ketua kelas
Jia Youu :D
so serious laa ;p
Cik Syam :)


teo , fieza & bella














india :)




chinese :)


1 malaysia ;p


short vs tall

smile :)
angry :@
sad :(
happy :D












:)








more picture : sini , situ , sana

No comments:

Post a Comment