school time ;)

394644_305931512778728_100000856466108_840852_1504510336_n_large


Happy New Years Buddies ! 


Welcome 2012 ;)
forget all the past, enjoy you 2012 ! cheers up ! 2012 new years ? yaa. macam last year. celebrate with my all family and countdown together :D
Okey Mea ! remember this year you one of SPM Candidates :\
oh  no ! ok, serious. banyak kawan ku sudah deactive Facebook :( sebab mau study. aiyerr '_- sangat . susah mau cakap. aku pun sudah deactive FB ku yang 1 lagi. yeay. tinggal 1 fb. nanti mau deactive tapi tunggu mau dekat SPM. sekarang, aku sudah kurangkan online. it suck dude :\\ so, blog. memang kau tidak terurus buat masa sekarang.
sesi persekolahan telah bermula. yesh. hari ke-2 aku sekolah. aku lambat sehari masuk. special ! -_-
wee~ sangat banyak ceramah pasal SPM yang kami dengar . hello cikgu-cikgu sekalian, kami tau tahun nii kami SPM =.='' anyway ! thanks teacher :)
oh yaa, Canossian onvent ada pengetua baru. adesss. haha :D
tapi kan..... sangat ****** ! biarlah. semua cikgu-cikgu form 5 kelas ku memang serious gila. okey, nevermind. demi kebaikan kelas ku.
MUSUH ku tidak masuk convent ! yesh ! yesh ! :D
next week, sukan sekolah akan bermula latihan. adeii. hitam lagi aku :\\
20 January nii ada merentas desa lagii :D happy sebab tidak pernah merentas desa time Kluang.
Okey, try kurangkan online ! so, blog selepas nii jaran update .
have a nice day ;)

#kbaii ;)
p/s : waiting for my mom and sisters come Kluang :D

No comments:

Post a Comment