Rest In Peace :)

WEE~ lama tak post blog nii kan ? sorry ! tiada mood :\ + demam !

baa... 27 November aku selamat di Kota Kinabalu International Airport :)
setelah flight ku ditunda 1 jam :\ terpaksa macam orang buduh tunggu di airport SENAI.
sampai airport KKIA , cari mama ku :') terlebih semangat !
hehe :) aku di KK 5 hari ! wee~ enjoy ! ;D aku mau jumpa HuiHuii :( tapi ? time aku free dia tidak boleh out. time aku tidak free lah dia cari aku :\ punyalaa. baa~ kalau ada jodoh , kita jumpa juga tuh <3

tiada cerita..........
jiran ku meninggal :(

pagi-pagi lagi...
lil' sisterku : mea ! bangun ! ada orang meninggal.
aku : siapa baa ?
lil' sis : jiran kita.
aku : siapa ?
lil' sis : along.

bowwwww. punyalaa. baru jam 7 lebih terus terbuka mata ku :O baru semalam aku nampak along di luar rumah. bangun pagi terus dengar berita begitu. astaga. kemalangan motor ;(
ramai kawannya yang datang pergi rumah nya. ada yang aku kenal. ada yang tidak.
baa~ semua menangis. :'( ada yang sampai maw pengsan jor . sangat :(
anyway , Rest In Peace :')

p/s : duduk 1 hari di rumah :) budak baik <3
#kbaii :)

No comments:

Post a Comment