Fwen :

hello :)
hari ini ! wow ! akhirnya ;p AKU KEMBALIKAN BUKU TEKS FORM 4 :D
hahaha. sangat lama aku tunggu,wee~ bagi balik juga.
lepas bagi bagi tuh memang free daa. tapi kami kena ceramah oleh Puan M***i. 1 masa beb ! memang sangat bosan. ba~ sabar mea. aiyeerr =.='' adanya kan aku dengar apa yang dibebel.
aku lagi orang pertama ditanya, memang sandi larh.

Puan M : apa yang anda dapat dalam sharing day semalam ? semasa Sister Mary berucap ? Qui Hie ?
Aku : kejap yaa cikgu ! fikir lukk __aku tanya xinci, what Sister Mary say ? :O [berbisik] XinCi balas, noob ! how can i know. i never listen larh -_-
Puan M : yaa tan ?
Aku : sharing and caring is our way of life. -muka blur-blur-

cincai-cincai larh. janji aku jawab !
aiyerr. seriously, aku tak tau apa nak cakap =__= dak uyus ;p

selepas rehat, kami bergila di kelas D:
sebelum tuh semua suka bergambar, sekarang ? no more picture. kami semua main rakam video. haha :D but, satu video je. On The Floor. ada video lain, tapi, bukan 1 kelas. On The Floor sakh yang satu kelas ikut main. sengal siot kelas ku tuh . seriously. haha . pasang lagu On The Floor and dorang menari kat kelas. OMG ! punya laa. tiba-tiba Miss Chin maw masuk kelas, kami nampak mau sampai pintu dha. sial~ cepat-cepat semua duduk and kemas :P
haha. tiada topic D: tapi Teo Wen Hui banyak cerita ;p
time kami berkumpul ramai-ramai

Teo : tahun depan kita berpisah sudah :(
cakap punya cakap .... sampai topic kahwin larh plak :P

aku : Siapa kahwin siapa jemput tau ! :)
Ain : kalau kau kahwin di Sabah , aku pergi Sabah !
Aku : are you sure !
Ain : yaa .
Aku : bagus, janji dulu ;p

haha :D berjanji sudah ! ain remember what you say :)

hari ini aku jalan kawan-kawan ku, seriously, memang tak ada plan pun. aku tidak ada plan nak ikut, tapi tiba-tiba rasa bosan kalau aku balik :\ so, aku join laa :p
Aku, Ain, Bella. beli baju sebijik serupa. hehe. semad. bluerkk. seriously, aku dengan Bella tak boleh tengok Jualan Murah, mesti kami beli. punya laa -.-''
bankrap aku budak.
kami semua lunch at KP. time duduk di restoran tuh kaa, meja tuh tertulis "Mau Ais Batu Pun Mahu Bayar RM1 kaa?" haha :D sengal siot budak yang tulis tuh .
Jam 4, kami mau balik ! tapi tiada bas ! What On Earth ?!
terpaksa naik Bas Lian Seng and jalan kaki pergi rumah bella. memang jauh sikit :\
tapi terpaksa. kalau tidak mau tunggu bas jam 5. aikk. tak nak aku tunggu. sampai rumah bella, bela check minyak motor. takut tiada minyak. haha. bella hantar aku balik naik motor ! wee~ tiada helmet lagi tuh. crazy -__- padahal rumahnya pergi rumah ku bukan dekat. nasib tiada roadblock. sudahlah tak pakai helmet. tiada lesen lagi tuh ;p
anyway ! thanks Bella :D

aku baru habis baca novel "Bini Aku TOMBOY ke?"
memang best giler !

p/s: kalau aku dapat video kami ,  mungkin aku upload, kalau aku rajin ;p sebab belum bluetooth. tak bawa hp hari nii :D bdk baik kot. hehe.

#kbaii :)

No comments:

Post a Comment