:')



hey there ! how are you today ?
hari ini bermula cuti akhir tahun. haha :D memang gembira larh.
tapi ada sikit berat hati nak tinggalkan Kluang nanti :P 1 bulan 1 minggu aku akan tinggalkan Kluang, maw balik hometown ku !
Ohyeah! aku memang tak sabar maw pijak Sabah !
countdown --> 9 days more ! Sabah im coming ! hari-hari aku kira :P terlebih semangat.
sangat tak sabar. apalagi pijak Lahad Datu. aku mesti pergi FunFair kalau aku sampai Lahad Datu! banyak orang cakap LD bosan. tapi bagi aku tak! aku rindu mau pergi Picnic ! ;[
sangat siot. berapa bulan sua aku tak tengok laut. sebab Kluang tiada pantai. tak payah cakap pantai, sungai pun jarang nampak. ;p

aku bosang di rumah :[ ada siapa boleh bawa aku jalan ? ;O
seriously, KALAU AKU ADA LESEN AKU TAK AKAN DUDUK RUMAH MACAM ORANG BODOH =.=''
siapa mau duduk rumahkan? aiyerr -__- next year! mesti mau ambil lesen ;p aku mau lesen motor :( tapi bawa motor pun pandai, ada hati nak ambil lesen motor. tapi banyak kawan ku pandai bawa motor. aku mengaku , aku jeles! haha D:

tadi aku on facebook, boboii bagi aku 1 link . dia suruh aku tengok.
aku buka link tuh and baca post blog tuh. seriously, aku nak nangis baca postnya :(
memang sedih gila cerita dia. BFnya past away :'(

http://zizie-teo.blogspot.com

Zizie, aku tak kenal kau. tapi kau harus sabar dengan apa yang terjadi. 
semoga berjaya tunaikan impian BF zizie. kita semua doakan BF zizie yaa . 
Rest In Peace Boy :')

#kbaii :)

No comments:

Post a Comment